Бизнес-клуб "Moneyfest" - Навіщо бізнесу корпоративна культура ?

Бизнес-клуб

Switch to desktop Register Login

Навіщо бізнесу корпоративна культура ?

Складається враження що мало хто чітко розуміє що являє собою корпоративна культура, уже не говорячи для чого вона і чи потрібна вона узагалі. Здебільшого корпоративна культура асоціюється з однотипним стилем одягу у персоналу (дресс-код), корпоративним відпочинком та дотриманням фірмових кольорів. Спробуємо детальніше розібратися в даному питанні

 

За словами Віктора Тамберга, відомого російського спеціаліста з консалтингу «Корпоративна культура, це культура взагалі - система соціалізації, прийнята в конкретній групі, і визначає правила поведінки в рамках цієї групи. Те, як люди спілкуються в компанії - це культура, то, як вони підходять до роботи, виявляють чи не виявляють ініціативу - це культура. Чи соромно обдурити або навіть обікрасти рідну компанію чи ні - і це питання культури. За що працівникам дають або знімають премію - це питання культури. Кого і як брати на роботу - це також серйозне питання саме культури. Культура - це вам не «цінності компанії» і не спів дурного гімну вранці. Це набагато більше. І серйозніше. І важливіше.»

Будь-яка компанія має свою культуру. Коли в компанії працює 3 людини - там вже є культура, яка визначає норми, цілі, принципи та цінності.Це абсолютно природній процес: коли люди об'єднуються в групу навколо якого-небудь фактора, спонтанно виникає і свій набір норм і правил, свої принципи і цінності.

По мірі росту компанії, збільшується чисельність і люди перестають постійно спілкуватися один з одним, компанія перестає бути «сім'єю» і звична культура розсипається з усіма витікаючими наслідками, як то втрата мотивації до роботи та лояльності до компанії, зниження керованості.

Виникають окремі групи – продавці, робочі, менеджмент, технологи, маркетологи тощо.  У кожної з цих «каст» свої цінності і пріоритети. Цілі продавців – зростання обороту, тобто якомога більше продати, у майстрів - вдосконалити свої знання та навички, ну а менеджмент намагається  зробити кар’єру, просунутись по ієрархічних сходинках та збільшити свій вплив. Потрібно це зрозуміти і правильним способом підтримувати, а не йти проти природних процесів розвитку організації.

Для кожної з таких груп потрібен особливий підхід для того щоб ця група працювала в унісон для своїх власних цілей, які інтегруються в спільну справу.

Як досягнути цього результату можна буде дізнатися  відвідавши Бізнес-конференцію «Як зміцнити бізнес з середини: корпоративна культура», яка відбудеться 28 жовтня 2011 року в м. Вінниця. На конференції Ви зможете дізнатись що являє собою корпоративна культура, ознайомитись з досвідом передових компаній, зав’язати корисні ділові контакти.

Партнерами конференції виступили Центр розвитку персоналу «Геліос» та Адвокатська контора «Башня».

Реєстрація на конференцію: (067)905-18-05, (0432)52-69-50,  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

ТМ MoneyFest. Все права защищены.

Top Desktop version